Packar...

Shoo bloggen, jag håller på att packa lite lätt eftersom jag åker väldigt tidigt imorgon bitti.
Här har ni mina chillkläder som jag alltid brukar ha på mig när jag chillnani med en fin gäri ha!
Hur många förstod sig på den där meningen egentligen? Jag kanske borde vara lite tydligare.
När jag myser och typ kollar på film med en tjejkompis så har jag oftast på mig den outfiten.
Nu fatta ni vad jag menade va? Haha, ni vet själva hur man gör det. Det är enkelt, ingen stress.
Grå från topp till tå, snacka om swag på hög nivå! Fan jag matchar ju till och med mina boxers.

Men i alla fall, nu har jag tagit en liten paus från packandet eftersom jag ska käka.
Jag tänker pumpa bloggen med inlägg idag så räkna med att ni kommer ha mycket att läsa.
Kul eller hur? Det var ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen på det här sättet.
Frågan är bara om ni ens kommer hinna kommentera mina inlägg...
Brrrh, magen kurrar och ropar efter mat. Checkar in senare, love!

Kommentarer
» Anthon

var kan jag köpa såna byxor?

2012-02-15 // 17:00:07
» Lisa

Bryan vad heter låten du spelade upp förut i ett video inlägg dom sjunger wifey i den? Snälla svara

2012-02-15 // 19:11:26
» Anonym

Alltså jag blir så himla glad när jag läser dina inlägg, GO BRYAN!!

2012-02-15 // 19:52:18
» penny

älska den outfiteeeen !!

2012-02-16 // 14:57:24
URL: http://pennygolchinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback