Summering av förra veckan

Halåå där kött och blåbär! Haha driver bara, men jag kom att tänka på Sean Bannan från ingenstans.
Det var en morgon då jag var inne på youtube och såg på hans sjuka videos med min Norska vän Rune.
Rune var precis som mig också där för att provträna med LSK, rolig kille som älskar starkt kaffe med kakor.
Efter en hård träningsdag avslutade han oftast kvällen i sitt hotellrum med kaffe, kakor och football manager.
Fast jag kanske inte ska snacka så mycket heller eftersom jag dog för våfflorna, grädden var helt magisk.
Det var liksom ingen hemlighet om att Bryan åt mest våfflor av alla på hotellet haha... För gott!!

Jag trodde jag var smart som inte bloggade förra veckan, nu har jag faktiskt en hel del som jag måste ta upp.
Fan jag borde åtminstånde spanat in och uppdaterat er med typ ett inlägg om dagen, håller ni inte med mig?
Men egentligen skulle jag varken ha ork eller så mycket tid över för det med tanke på hur ofta vi tränade.
Kör bara, nu tar jag upp det som är mest intressant och läsvärt, sen håller jag såklart vissa saker för mig själv.
Så mycket som jag delar med mig av här på min blogg så gör det väl inget om jag ibland är lite hemlig.

Okej så första dagen när vi checkade in på hotellet la jag märke till den vackra tjejen vid receptionen.
När hon skulle skriva in mitt namn i systemet sa hon: Ska jag kalla dig för BrYYYan?
Jag sa nej och garvade samtidigt som jag tänkte för mig själv: Shit den här tjejen har humor!
Första träningen med laget gick bra och efter varje träning var det käk på anläggningen.
Andra dagen kom och vi hade cross training på morgonen vilket var något helt nytt för mig.
Det var intensivt och jobbigt, speciellt när man skulle försöka hålla samma takt och tempo som ledaren.
Om inte jag blev svettig! Vi gymmade direkt efter också, men ni vet själva känslan man får efter duschen.
Den är svår att slå den känslan, man känner att man har gjort något positivt och att kroppen mår bra!
Träningsnarkoman som jag är så tyckte jag bara det var kul, det känns skönt att ha kommit igång igen.

Tillbaka på hotellet så satt vi där varje kväll och käkade buffé, jag, Ante, Rune och tränaren.
En kväll satt jag kvar ensam i en längre stund och då kom den fina receptionisten in sjungandes.
"Nosa nosa assim voce me mata, ai se eu te pego, ai ai se eu te pego" Kan du dansen också frågade jag?
Då svarade hon, vad tror du? Jag är Portugis. Jag började leka brasilianare direkt, ni vet mitt hår neymar och grejjer.
Haha driver, efter ett tag frågade hon mig om jag skulle ha våfflor. Vad tror ni Bryan svarade? Självklart.
Och Top Model Sverige gick på 3an, hon tyckte programmet är rena skämtet, jag kunde bara instämma.
Men hon är ju så vacker att om hon nu hade deltagit i Top Model Sverige skulle hon ha vunnit utan tvekan.
Det sa jag faktiskt till henne några dagar senare när vi började få bättre kontakt, då log hon och sa att hon inte är lång.
Men hon är inte heller kort, och jag fick faktiskt se bilder och veta att hon är model på deltid för ett klädmärke.

För varje dag som gick kom vi liksom närmare varandra. Jag menar, vi började hälsa.. Hej, Godmorgon osv.
När vi satt och åt näst sista dagen berättade hon att hon alltid brukar köra sena gympass efter jobbet.
Vart då någonstans undrade jag? Här på hotellet sa hon då, om inte jag blev sur för att hon inte sagt det tidigare.
Fatta vad nice att gymma på kvällen före man lägger sig, så jag hängde med samma kväll och pumpade lite lätt.
Nästa kväll körde vi en till late night workout, don't get me wrong men tjejen hade grym kondition haha.
Hon sprang på löparbandet och gjorde crosstraining. Jag passade också på att basta, men gissa vad?
Efter 10 minuter i ångbastun råkade jag klicka på fel knapp så den stängdes av, jag ropade på henne...
Men den gick inte att sätta på igen så jag satte mig i den vanliga bastun istället, det var riktig avkoppling.

Men för att komma till punkt så kan jag säga att min vecka i Uddevalla verkligen var fett med nice.
En härlig och mysig stad, jag gick ju ut två gånger med Rune och tränaren. Galet drag i Onsdags.
Vi drog till buttlers och såg på Milan mot Juve samtidigt som det var någon musiktävling i restauranten.
Och för er som undrar om jag snackar något med tjejen kan jag låta er veta att vi har varandra på fb.
Hon är tre år äldre än mig men vad brukar man säga? Age ain't nothing but a number baaby!
Haha skämt och sido, men hon är verkligen galet schysst och verkar vara en toppen tjej.
Helt underbar, positiv, social, glad och on top of that gillar hon att hålla kroppen i form.
Hon har kille vilket jag respekterar men man kan alltid vara vänner, det skadar inte.
Såna tjejer är svåra att hitta nu för tiden, känns kul att man fått lära känna henne.

Jag hade tänkt softa lite nu, men ni får ha det bäst. Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare!
I mitt nästa inlägg bjuder jag er på en skön rnb låt så håll ett utkik här på bloggen, pussen.

Kommentarer
» Sema

Tung är du Bryan.

2012-02-13 // 21:08:28
» S

Nice bild !

2012-02-15 // 00:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback