Tillbaka för att stanna

Shit det märktes verkligen att det var första gången på en hel vecka som jag blogga.
Statistiken pekar nästan spikrakt uppåt, från mina 700 besökare igår till 2000 idag.
Imorgon hoppas jag på ännu mera besökare plus massor med kommentarer som:
Åhh vad skönt att du har börjat blogga igen Bryan, jag har saknat dig jätte mycket!

Haha kom igen show me love, vad är det frågan om? Jag har varit borta i en vecka vafan..
Jag har några saker på G när det gäller bloggen ska ni veta, massor med samarbeten osv.
Jag vill bara tacka er alla som läser och följer min blogg varje fuckin dag, tunga är ni.
Samma sak gäller självklart också alla som följer mig på min fan page och twitter!
Jag har sagt det så många gånger förut men jag kan säga det igen, det är bara kärlek.

Klockan börjar bli mycket så det jag tänker göra nu är att bjuda er på en skön låt.
En låt som ni kan blunda, drömma er bort och sova till. Klicka på play och njut.
Jag lyssnade faktiskt på den när jag tog ett långt och varmt bad på kvällen.
Jag diggar låten som fan och kommer nog aldrig att tröttna på den heller.

Kommentarer
» cecilia

du är så fin bryan!

2012-02-14 // 00:04:01
» Sara

Jag e glad att du börjat blogga igen haha:) älskar din blogg men eftersom jag är tjej är det tråkigt o bbara läsa om fotboll hela tiden om du förstår gillar mer när du typ lägger upp bilder på nya kläder o skor du köper , gör videos om din vardag osv. Ja du fattar . fast fattar också att din vardag handlar princip om fotboll men det var kul o läsa om den nya tjejen du träffat ;) mer sånt! heheh

2012-02-14 // 15:38:42
» Penny

Vad har du för typsnitt på din text? (När du skriver inlägg..) :)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2012-02-14 // 16:26:49
URL: http://pennygolchinee.blogg.se/
» malin

ääntligen är du tillbaka ! har kollat in på din blogg varje kväll för att se du skrivit något nytt! hoppas du haft det

sköönt under veckan. :) kram fina bryan

låten är sjukt bra! älskar texten :)

2012-02-14 // 18:29:34
» anna

va du inte i göteborg??

2012-02-14 // 19:01:42
» destina

Härligt att du uppdaterar igen, fortsätt så!

Du kommer väl uppdatera hur det går i london och med Nike academy? för det skulle vara intressant och följa:)

Lycka till med allt!

2012-02-14 // 21:03:19
URL: http://http://donkendez.blogg.se
» chasmine

good to have u back, hehe

2012-02-14 // 21:23:50
» G

Grattis till kontraktet med Nike Academy!!!! ;)

2012-02-14 // 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback