Tisdag

Shoo på er alla söta och sköna läsare! Jag hade träning imorse och efter träningen åt vi lunch.
Nu har jag suttit och chattat med lite vänner på facebook i snart 2 timmar. Fast inte online.
Jag är aldrig online på facebook vilket ni redan vet om, chansen att jag loggar in är liten.
Folk bombar mig på chatten så fort jag gör det så det funkar inte riktigt, inboxen är min grej.

Juste, jag skypade med min syrra också... Ah jag vet, skype ha! Men hon är faktiskt i New York!
Sitter och lyssnar på Ginuwine's Differences, den är helt fantastisk den låten. Tröttnar aldrig.
My whole life has changed, since you came in, I knew back then, you were that special one.
Som ni märker hoppar jag mycket fram och tillbaka, det här är ett riktigt random inlägg.

Anyways senare ikväll är det Champions League, fan vad härligt! Ska se på båda matcherna.
Sen imorgon spelar jag själv match i London, vi möter Brentford så jag ser fram emot det!

Kommentarer
» Anonym

Viii äälskar dig

2012-02-21 // 21:06:16
» Anthon

snälla Bryan försök o få höjdpunkter från matchen! undrar oxå vad låten heter som du har i början av din "vlog" som heter My season/ keep it up. Lycka till i morgondagens match!

2012-02-21 // 21:26:49
» Anonym

Har du en flickvän eller är du på g med en tjej?

2012-02-22 // 01:28:12
» isabella

lycka till snygging!! du är bäst bryan. Vi tror på dig ;)

2012-02-22 // 01:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback