Videoinlägg + Tävling

Juste jag är med i en tävling som studeravidare.se har arrangerat.
Jag har chansen att vinna en macbook air, klicka här för att hjälpa mig vinna!
Jag är redan på första plats och leder överlägset. Tack alla som klickat på länken.
Fan jag har velat ha en ny laptop sen månader tillbaka då min nästan är trasig.
Laddaren är helt förstörd och åker ut hela tiden eftersom det glappar, fett jobbigt.

Så nu hoppas jag verkligen att jag vinner, men jag kan inte göra det utan er.
Som jag skrev på min fan page skulle en macbook air passa mig alldeles utmärkt!
Som sagt allt du behöver göra är att klicka dig in på denna länk.
Kärlek till er alla, take care.

Kommentarer
» Mattias

Ghana - Guinea på Eurosport just nu! :)

2012-02-01 // 19:01:49
» Anonym

ha frågestund, har många frågor!!

2012-02-01 // 19:29:57
» isabella

Bryanm du vet väl att drake kmr till stockholm 15 april? Han ska ha konsert :) ska du dit eller?

2012-02-02 // 18:05:47
» Rumah Dijual

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

2012-02-16 // 05:11:05
URL: http://www.bejubel.com/sell/110/Properti.html
» Pakaian Muslim Modern



More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

» Jual Beli Mobil Bekas

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback