Nyårsafton 2012

Jag kan börja med att säga happy new year på er, jag hoppas ni alla hade en rolig och skön kväll!
Jag skrev ju att jag bara skulle vara hemma på nyårsafton men så blev det inte utan jag drog ut.
Det blev lite stressigt för mig eftersom jag besätmde mig för att följa med ut i sista sekund.
Fast kvällen började i alla fall bra, vi softade hemma hos en kompis inne i stan och hade det.
Några skämt här och där, roliga youtube klipp och lite tagg inför tolvslaget.

För er som undrar kan jag säga direkt att jag var nykter och inte drack alcohol igår.
Väldigt många spårar ur bara för att det är nyår men nää, jag känner inte av den pressen.
Ni vet själva att första gången jag drack var på min student 2010. Sen dess har det endast hänt vid 3 tillfällen.
Jag är inte den typen som dricker varje helg eller så fort det är fest. Ni vet redan hur jag fungerar...

Hur som helst, senare på kvällen åkte vi till Slussen där det var fullpackat med folk!
Efter att ha firat där och frysit till en isbox hoppa vi in i bilen igen och åkte till en fest.
Där blev jag Bryan the DJ, jag bestämde mig för att ta hand om musiken till en början.
Varför? Eftersom ingen tjej fångade mitt öga, tills senare på kvällen då det kom det finare gärisar.
Jag fastnade för en snygg habesh, det var något med hennes look som fångade min uppmärksamhet!

En kul grej som hände var att en gullig tjej som jag snackat med sen i sommras kom dit.
När jag såg henne blev jag fett fundersam, jag var inte säker på om det var hon eller inte.
Så jag hälsade aldrig, jag tänkte: Hon vet vem jag är och om det är hon borde hon hälsa.
Det är nu allting blir knaz hah, för hon trodde jag lekte smart och inte ville hälsa på henne.
Men det ville jag ju fast det gjorde jag aldrig eftersom jag inte var säker på om det var hon.
Helt fuckt up men det löste sig på vägen hem då vi smsade varandra och pratade i tel.

Fan jag har märkt att man kan behöva boozen ibland bara för att släppa loss lite hehe.
Speciellt jag! För när jag är lullig kan jag gå fram till någon utan att vara blyg av mig.
I det här fallet hade jag bara gått rakt fram till henne och frågat om det var hon.

Men så blev det inte eftersom jag inte var tipsy utan jag var på mitt chillmode hela kvällen.
Igår insåg jag att det är svårt att ha kul utan hinken, men ska man hinka ska det vara värt.
Ni vet själva hur jag gör det, speciella tillfällen och såklart inte allt för ofta eller för mycket.

Jag börjar träna med laget igen den 9e Januari och det gäller att komma tillbaka i bra form.
Det var en av anledningarna till varför jag inte drack igår, det handlar om att kunna prioritera!
Kärlek och respekt till er alla söta och sköna läsare. Jag blickar framåt nu, 2012, vi kör!

Kommentarer
» Ali

Sho Bryan. Jag har precis börjat gymma och jag vill bygga muskler, men inte bli överdrivet krallig. Jag vill ha en kropp som T.I, eller dig typ. Smal med muskler. Men jag vet inte hur jag ska träna, ska jag lyfta mycket vikter, dricka protein shake osv. Tacksam för svar mannen. Följt din blogg ett bra tag nu broshan tungaste bloggen!

2012-01-01 // 22:00:00
» Anonym

legend

2012-01-01 // 22:03:06
» Anonym

Riktigt grym är du som avstår från alkoholen inte många som pallar göra det. Är helt säker på att du kommer lyckas. Lycka till!!!! :)

2012-01-01 // 22:32:08
» eritrean från gbg 19 år

habesh tjejer är snyggast bryan!

2012-01-01 // 23:11:09
» Valentina

är också eritrean från göteborg, håller med kommentaren ovan för !haha vad kul att du tyckte att hon hade en nice look, det har dom flesta Habesh tjejerna ska du ta och veta :D ( eritreanska tjejer, för er som inte fattar vad habesh betyder )

2012-01-01 // 23:37:32
» Anonym

etiopien också inte bara eritrea som är habesh

2012-01-02 // 00:58:17
» valentina

hahah okej!! etiopien är också habesh, sorry då :)

2012-01-02 // 01:13:23
» valentina och sara

jaha, jag visste inte att etiopianer också va hebesh :) då fick ja lära mig ngt nytt :D

2012-01-02 // 01:18:21
» Anonym

okey vilket snack det blev om habesh :O haha chilla gott nytt år bryan

2012-01-02 // 01:34:38
» Daniel

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/15242.html

2012-01-02 // 09:35:35
» Anonym

Asså du är så sjukt fin, snygg allt och du kommer hitter din Cinderella snart och hon kommer ha riktigt tur att ha dig som sin kille! Haha var bara tvungen att skriva det här för jag vet att flera tjejer tycker så. Kärlek till dig

2012-01-02 // 18:48:39
» Bea

Sjukt starkt av dig att inte dricka på nyår Gott nytt år på dig

2012-01-02 // 20:11:52
URL: http://missbea.devote.se
» habeshhhha loverrrrrrrrrrrrrrr

Etiopien är verkligen habeeessssshhhhhhhhhhh hahahahah. kul att du tycker att habesh är snygga för det är det fan ! stay fresh !

2012-01-03 // 11:51:50
» s

Din kompis danne är fett söt

2012-01-03 // 19:06:11
» Sandra

Han till höger är skit söt Bryan, kan du skicka hans nr?

2012-01-11 // 01:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback