Bra start på veckan.

Shoee! Första inlägget den här veckan kommer på en Tisdag, det är ni inte vana vid va?
Jag som alltid brukar spana in på Måndagar och peppa er lite så ni orkar med hela veckan.
Nä men jag har varit upptagen den senaste tiden därför har jag inte hunnit blogga så mycket.
Men nu lovar jag er att jag kommer att köra på som vanligt igen så det gäller att hänga med.

Jag kan börja med att jag igår var och körde stenhårt på gymmet igår med Danne.
Imorse vaknade jag med världens träningsvärk i benen och rumpan tro mig eller ej haha.
Men det stoppade oss inte från att dra och simma, kom hem för inte så jätte längesen faktiskt.
Det är så skönt att motionssimma, jag gillar det som fan. Dessutom är det bra för kroppen.
Efter 30 minuters simning körde jag individuell vattengympa en stund för att jobba på några rörelser.
Jag ska lätt börja simma oftare än vad jag har gjort tidigare, det känns och man mår själv bra efteråt.

Senare var det ångbastu som gällde, fett skönt att koppla av lite grann och släppa loss på tankarna.
Det kan vara behövligt, jag menar man bara sitter där och tänker på livet, fotbollen, kärleken och allt möjligt.

Kommentarer
» Anonym

Du har vanliga muskelfibrer, snabba muskelfibrer och du har långsamma muskelfibrer. Dom vanliga muskelfibrerna kan du inte göra något åt, men dom långsamma kan du träna så att dom blir snabba, och dom snabba kan du träna så att dom blir långsamma, om alla långsamma fibrer har blivit snabba så är du så snabb som din kropp kan bli.

Simmning stimulerar långsamma muskelfibrer, vilket gör att du blir långsammare. Så som fotbollspelare är det kanske inte så smart att simma regelbundet.

#justsayin'

2012-01-24 // 19:52:28
» Behheh

Vad hände med dom roliga stayfresh vidseeen bryan?! :)

Ha en till frågestund SNÄLLLAAAAAAA, man vill alltid fråga dig saker!

2012-01-24 // 20:26:20
» henrik från värnamo

tjena bryan! det var länge sen du berättade hur det kommer bli med din fotboll nästa säsong, enkla frågan - varför? Har du glömt bort o berätta? är allting långt ifrån klart? är det under diskussion med din agent bland annat?

spana gärna in med ett videoinlägg och berätta lite! skulle vara ett nöje att se dig i allsvenskan nästa säsong och när du berätta att Kalmar var sugna fick man en extra kick för Kalmar tycker jag låter klockrent för dig, men om du hamnar i ett annat allsvenskt lag blir det också kul för huvudsaken är att du finns med där! peace

2012-01-25 // 01:47:15
» MerMerMerTumblr

fet blogg osv.. men du får gärna uppdatera din tumblr också!

haffar ofta bilder därifrån men nu var det ett tag sen!

snälla, Lite mer tumblr nu!:)

2012-01-25 // 11:30:31
» d.s

kan inte du lägga upp RnB som du lyssnade på under tonåren ? awesome blogg :)

2012-01-25 // 17:55:43
URL: http://dagmiii.devote.se
» d.s

kan inte du lägga upp RnB som du lyssnade på under tonåren ? awesome blogg :)

2012-01-25 // 17:56:05
URL: http://dagmiii.devote.se
» :O :O

kenza ska till new york romeo borde passa på HAHAHHAHAH!!!!!!!!! ;)

2012-01-25 // 20:04:10
» Malin

Vart har du gjort dina tattoos? :) Xoxo

2012-01-25 // 23:01:03
URL: http://finest.se/malingrahn
» Anonym

vad hade du för inriktning på gymnasiet?

2012-01-28 // 12:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback