Låt oss bara chillnani.

Shoo bloggen, är det chills med er eller? Själv är det skitbra förutom att jag är lite trött.
Kom hem imorse efter att ha spenderat hela natten hos några i Rågsved tillsammans med min brålle.
Det var nice, riktigt nice. Mer än så kan jag inte säga hehe, måste ju kuna hålla lite saker för mig själv.
Så mycket som jag delar med mig av här på min blogg så gör det väl ingeting om jag ibland är lite hemlig.
Allt jag kan säga är att min broder dansade hahah, det är inte ofta jag ser honom göra det ska ni veta!

Men i alla fall, på vägen hem stannade vi förbi donken och åt "frukost" eftersom vi båda var galet hungriga!
Det var chill, jag menar vi satt kvar i ett bra tag och bara snackade om natten som varit och andra saker.
Jag ser kanske lite halvtrött ut på bilden men när jag kom hem blev jag faktiskt fett pigg, kunde inte sova.
Baaam! Tog en enkel snabbdusch, bytte om till mina hemmakläder och spelade fifa klockan 7 på morgonen.
Min tanke var att jag skulle dygna, alltså vara vaken hela dagen för att kunna vända tillbaka på dygnet.

Jag krigade och höll mig faktsikt rätt länge men tyvärr så slocknade jag klockan 1 på dagen haha!
Nu ska jag kolla på den andra halvleken mellan Newcastle och Manchester United, galen match.
Jag lovar inget men jag kanske spanar in med svaren till frågorna ikväll, vi får se. Bless!

Kommentarer
» Sofie :)

hej bryant! jag ville bara fråga om du nånsin har tänkt på varför du inte har hittat din prinsessa än? En anledning kan vara för att du har så mycket krav på hur din tjej ska vara. Ett exempel är dina "Stay Fresh" videosar. Alla är inte perfekta, just sayin :)



BTW! Skit tung blogg, fortsätt med fotbollskarriären! :DDD

2012-01-04 // 22:41:44
» Bryan

Faaaan vad du softar längeesänn du var o gymmet senast eller , De verkar som andra saker gå före

2012-01-04 // 23:18:47
» Isa

TUNECHI!

2012-01-04 // 23:43:31
» Anonym

Bryan mannen när ska du röra dig till Örebro?? fan, jag är en galen fan.. Asså jag läsar din blogg om och om igen utan å tröttna på den å jag hoppas att vi ses nån gång.. Puss mad love<3.

2012-01-05 // 01:18:30
» Anonym

Håller med kommentaren längst upp du hade kunnat få vilken tjej som helst om du slutade upp med alla kraven på tjejerna ! Som sagt ingen är perfekt nångång kommer du falla för nån som inte alls är som du kräver att hon ska va utan något helt annat. Och du kommer älska henne för att hon är speciell inte för att hon har rena strumpor eller rakt hår utan att behöva platta det eller krit vita rena skor. Du kommer älska henne för att hon är som hon är. Vem vill ha en tjej som alltid måste tänka på hur hon ser ut eller hur hon beter sig. som alltid ska vara spänd? Jag tror nog att dom flesta killarna vill ha nån som kan släppa loss utan att behöva bry sig om folket runt om kring sig hela tiden ! :)

2012-01-05 // 03:19:39
» Anonym

tjena bryan! hoppas allt är bra med dig. skön blogg! dina inledningsord till videoinläggen (tjo bloggen, bryan här osv osv...) är sköna! men jag tycker faktiskt det skulle vara riktigt kul ifall du nån gång kunde skoja lite och rotera om orden och säger ist typ ''tjo bryan, det är bloggen här osv osv'' haha! kanske blir lite konstigt men tror faktiskt inte bara jag skulle tycka det vore skoj om du gjorde så! ha det mannen och hoppas du hamnar i allsvenskan fotbollsäsongen 2012

2012-01-06 // 04:03:52
» Anonym

dueeee söt vill äta dina kinder

2012-01-09 // 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback