Fifa hela natten lång

Wow klockan är strax över 04:00 men jag kastar in ett snabbt inlägg före jag lägger mig.
Jag kan börja med att säga att jag svarar på 10 frågor från frågestunden imorgon istället.
Det är alldeles för sent nu, alla i familjen sover dessutom börjar jag bli trött så mina svar kommer vara keffa.
Ingen stress vi tar det imorgon, eller idag kan man också säga med tanke på vad klockan egentligen är haha.

Jag har suttit uppe och spelat fifa mot Danne, vi körde en hel säsong mot varandra online.
Det var riktigt jämnt och båda krigade in i det sista, 14-14 blev det i poäng men han vann med bättre målskillnad.
Jag kokar som fan just nu eftersom det bara vara ett jävla skitmål som stod i vägen för en final/returmatch.
Men det var chill, när vi gör mål skickar vi sms till varandra. Ai se eu te pego skrev jag till honom efter ett fint mål.
Haha det är ingen stress, ni vet själva hur man gör det. Men det är sjukt hur mycket man brinner för spelet.
Ibland får man ju bara lust att slänga kontrollen i väggen, det är så mycket känslor som är inblandade.
Jag brukar säga att fifa är mer än bara ett spel och jag antar att ni som spelar förstår vad jag menar.

Mitt konto BryanMassa som jag använder nu har nått gränsen för vänner för längesen.
Men imorgon tänker jag skapa ett nytt konto och en liga som alla läsare/fans kan joina.
Det kommer bli fett med nice då vi alla spelar mot varandra online och får se vem som är bäst.
Om du vill adda mig imorgon eller veta namnet till ligan så håll ett utkik på min fan-page!

Kommentarer
» B

Aiit Bryan, hoppas jag får möta dig!

2012-01-03 // 11:38:34
» Nadia

Å fyfan, ja vet den känslan med, men älskar o spela!

2012-01-03 // 13:42:32
» Edona

kan du förklara en gång för alla, ordenkligt.

hur vill du att din tjej ska 1. bete sig. 2. klä sig. ( asså visa upp sig eller mer ''Kenza stil'' 3. föredrar du bloniner eller brunetter? Blå, gröna / bruna ögon? OSV.. Snälla svara på den här frågan.

p.s.

du är katt på höööög nivå.

Peace

2012-01-03 // 13:58:54
» jesicca

varför spelar alla killar ? alla killar kan omöglig gilla det seriöst så osocialt pleaccee var med kopisar , tjerer familj ohhhhh störande det är som att vi tjejer ska sminka oss 24/7 eller fixa ngalarna 24/7sluta spela fiiiiiiiiiiifffffffffffffffffffffaaaaaaaa killllllllllllllaaaaaaaaar haffa tjejer elr nåt gör nåt!

2012-01-06 // 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback