Fotboll

Det var ett tag sen jag uppdaterade kategorin "fotboll" här på bloggen så varför inte passa på nu?
Jag vill börja med att tacka alla för de fina kommentarerna jag fått på min personliga facebook, min fan-sida och twitter.
Det är bara kärlek och ni vet själva om hur mycket jag uppskattar erat stöd, så otroligt tacksam är jag verkligen.

Jag minns när min första tränare Memo sa till mig att han en dag hoppas få se mig spela i Allsvenskan.
Sånt inspirerar mig till att träna hårdare för att en vacker dag få den drömmen att bli sann.
Det är ändå AIK vi snackar om, Sveriges största klubb med skandinaviens bästa fans!
Bara att det är saker på G är smickrande och stort i sig, jag ber och hoppas på det bästa.

Men som sagt ingenting är klart ännu fast ärligt talat, idag märkte jag faktiskt hur goa ni alla är. Helt otroligt.
Nu hade jag tänkt softa i rummet och kolla på Rocky II samtidigt som jag svarar på sms som jag fått under dagen.
Som jag alltid brukar säga, kärlek & respekt. Ta hand om er och ha en trevlig Fredagskväll. Inga dumheter hehe!

Vill ni läsa mera om allt detta kan ni göra det här:
Fotbolltransfers.com
Fotbollskanalen.se - 1
Fotbollskanalen.se - 2
Svenskfotboll.se

Kommentarer
» Foroogh

GRATTIS BRYAN , DU HAR GJORT DIG FÖRTJÄNT AV ALLT DETTA ! DU KOMMER KOMMA LÅNGT ! SNART KOMMER VI FÅ SE DIG SPELA UTOMLANDS !!!

2012-01-07 // 00:21:40
URL: http://fogies.blogg.se/
» Anonym

kanske en lite konstig fråga. Men jag är jätteblyg & kämpar verkligen att inte vara det, för jag hatar det! Har du några tips hur man kan bli mer framåt med killar, för är blyg :( ?

2012-01-07 // 03:27:28
» vi träffas

Asso jaft den här tanken i flera år o den gör så att man får gåshud! Min dröm är att spela med dig i arsenal o vi fuckar ut i klubbbar på kvällarna o blir riktigt bra kompisar! Inshallah d sker. Hahaja d låter löjligt o d, ja e 15 år och kan efter den kommande säsongen gå till bele barkarby a-lag som spelar i div3 o förra säaongen förlora d kvalet till div 2, va tycks? Äre bra eller ok? Tacksam för svar btw due gaaaalet tung brorsan

2012-01-07 // 07:13:51
» Anonym

Tjena Bryan!

Jag undrar vilka som vann Nike tävlingen som du deltog i och vad var priset? Jag vet inte om det är Nike academy tävlingen eller Nike The Chance tävlingen.

2012-01-07 // 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback