Fredagen slut och Lördagen är här

Som jag alltid inleder mina inlägg med... Shoo på er alla söta och skönare läsare!!!
Jag hoppas allt är bra med er och att ni fått en skön start på helgen om man kan säga så.
Det har i alla fall min broder Gambo som jag kallar honom för fått, annars mest känd som Tumme ha.
Det är faktiskt så att han fyller 21 idag och flyger till Miami med sin tjej nu på morgonen.

Han gick precis hem för att fixa lite saker inför resan men vi har chillat hos mig och spelat fifa.
Okej han lyckades vinna över mig med sina 4 vunna matcher mot mina 3 men han hade tur.
Låt mig bara få det sagt att jag hade en ledning med 3-1 i matcher före han vände och vann.
Men förutom fifa så snackade vi om många saker också eftersom det var ett tag sen vi sågs.
Ni vet vanligt killsnack, fotboll och allt möjligt shit. Jag lärde honom fan använda instagram haha.
Det är bra för jag har tvingat honom att ladda upp lite bilder nu när han ska åka till Miami.

Och om ni undrar så nej, bilden ovanför är inte direkt ny utan den är typ 2 eller 3 år gammal.
Fast det känns som igår, tiden flyger fan! Jag minns att vi tog den på vägen hem efter en träning.
Men i alla fall, Grattis igen på födelsedagen brållan, ni kommer att ha det så fuckin soft där borta!
Miami det är grejer, du vet vad som gäller haha!

Kommentarer
» Zarah

Heeeej Bryan! Sulle inte du kunna lägga ut ett antal sköna låtar som du brukar lyssna på nu! :D

2012-01-21 // 13:56:38
» Zarah

Bryan glömde säga att det vore snällt om du la upp några låtar som du brukar lyssna på innan match och träning!

2012-01-21 // 14:55:41
» anna

Heej bryan du skriver verkligen fina saker på din twitter . Much love 2 you <3 :) YOLO

2012-01-22 // 00:22:14
» Anonym

breee updatera shitenn,,,,,,,,, skriv ngnt

2012-01-22 // 00:30:39
» sara

BRYAAN snälla svara vad fan heter låten som du har på din tumblr

2012-01-22 // 14:24:57
» Anonym

Sara det heter bei maejor , bout that life

2012-01-24 // 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback