Godmorgon

Godmorgon, jag är uppe tidigt som vanligt tänkte jag skriva. Men det stämmer ju faktiskt.
Som jag har skrivit i mina tidigare inlägg är jag inte uppe sent på nätterna längre.
Jag slaggar tidigt och vaknar tidigt, det är skönt och jag har blivit fett morgonpigg.

Just nu har jag inte så mycket för mig utan jag softar och checkar in läget på tumblr.
Det finns typ inget bättre än att lyssna på en skön låt och gå in på någon som har bra bilder.
Man bara sitter och scrollar förbi alla bilderna samtidigt som man tänker och drömmer sig bort.
Ibland eller väldigt ofta händer det att jag fastnar inne på tumblr, jag kan sitta i timmar och kolla.
Kolla och samtidigt leta efter den där perfekta bilden om ni förstår vad jag menar haha.

Tumblr är fett med nice, ärligt talat det är sjukt hur man kan bli så inspirerad av vissa bilder.
Allt från kärlek till olika klädstilar och mycket, mycket mer. Ni vet redan vad jag snackar om.
Om du inte följer mig så gör det nu: bryanmassa.tumblr.com

Kommentarer
» P

hur länge jag än leta på tumblr kunde jag inte hitta en tjej med bättre utseende än tjejen på inlägget ''friday''! vore nice om du kunde säga va hon heter elr var du hitta henne

2012-01-15 // 15:30:48
» Anonym

Om du skulle va fett trött på livet och trött på exakt allt för allt går dåligt och du har ingen motivation alls till fotbollen eller ngt o så. Och du har en flickvän som du inte orkar prata med eller träffa pga det här, Hur skulle du vilja att hon va mot dig då? Låta dig va eller skriva? Eller är de konstigt om en kille känner så? Svara gärna :)

2012-01-15 // 16:40:35
» Jonathan

Bryan, dra igång en frågestund. Har frågor o ställa dig! Kärlek och respekt.

2012-01-15 // 21:41:53
» Malin

Tror jag pratade med dig en period när jag var i 13årsåldern på sms och sånt.. Fast vi träffades aldrig :) hoppas du mår bra! Puss

2012-01-15 // 21:43:50
URL: http://finest.se/malingrahn
» Miss Bea

Bryan vad händer med Allt kan du inte spela in något och berätta ??

2012-01-15 // 22:37:15
URL: http://missbea.devote.se
» hannah

Hej kan du säga ngn bra Tumblr, som har bra texter o bilder osv

skit bra blogg ;)

2012-01-16 // 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback