Grym start på veckan!

Shoo bloggen, precis som rubriken lyder har jag verkligen fått en grym start på veckan!
Min Måndag började med att jag vaknade till ett mycket efterlängtat samtal.
Exakt vad det handlade om vill jag inte gå inte på just nu utan jag tänker ligga lågt.
Mer än så säger jag inte, men något jag kan berätta är hur jag avslutade min Måndag.

Jag hoppade precis ut ur duschen eftersom jag var ute och löpte i det iskalla vädret.
Ni som följer mig på twitter har redan läst det här fast jag tar upp det här på bloggen också.
Någon på twitter hade frågat mig hur kallt det var ute, ni får skratta men tro mig jag svara:
Det var så kallt att jag fick tårar i ögonen, jag kände knappt av mitt ansikte ha!
Men som jag alltid brukar säga, inga ursäkter. Gör det bara, tillslut kommer priset.
Efter alla löpningarna tidigt på morgonen eller sent på kvällen, ute i snöstormen eller regnet...
Så kommer belöningen när du minst anar det, förr eller senare. Det löser sig, håll huvudet högt.

Jag vet att det kan kännas tungt, man tappar motivationen ibland och tycker det är tråkigt.
Tråkigt att träna själv, tråkigt att springa själv men tänk så här mina goda vänner, tänk så här.
Den dagen du lyckas, då kommer alla vilja ha en bit av kakan. Tro mig det är så det fungerar.
Äckligt jag vet men det är den världen vi lever i, folk som du inte hört från på år kommer höra av sig.
När det händer dig, om det händer dig. Kom då ihåg vilka det var som t.ex. var ute och löpte med dig.
Det finns en tung mening jag gillar som tydligen basketspelaren Kobe Bryant har sagt:
Bitch you wasen't with me shooting in the gym!

Jag behöver väll inte skriva mer än så? Den är klockren, fattar ni inte så tänker efter lite grann.
Hur som helst, det kändes skönt att löpa idag. Det blev 7km som i förrgår med en liten utveckling.
Jag sprang 2 minuter snabbare den här gången och sånt gillar jag, fast jag kan bättre i know it.
Jag har skrivit det förut men jag diggar att springa, en av anledningarna är för att jag kommer bort.
Jag drömmer mig iväg lite grann och det är skönt, jag menar man lyssnar på musik och bara tänker.
Tro nu inte heller att jag lyssnar på värsta house eller pop-musiken när jag löper för det gör jag inte.
Visst jag kickade igång löpningen med Chris Brown's nya hit singel Turn Up The Music men oftast är det rnb.
Lugna låtar som jag älskar att lyssna på, oftast handlar det om kärlek och då tänker vissa wtf?

Bryan hur fan kopplar du kärlek till löpning? Ärligt talat så kan jag faktiskt inte svara på det rakt av.
Jag vet själv inte hur det går till men jag tror att det på något sätt motiverar mig lite grann.
Singel som jag är så tänker jag typ på den dagen jag träffar min framtida tjej som jag blir tillsammans med.
Det kan låta konstigt för vissa men jag drömmer mig bort som sagt, man kan säga att jag fantiserar lite.

Nu blev inlägget fan riktigt långt, känns som att jag skrivit en bok. Jag är Bryan Massa. Hahaha!
Nä men det här var första gången på ett bra tag som jag skrev ett djupare inlägg om ni förstår vad jag menar.
Hoppas ni också haft en bra Måndag och fortsätter att ha en super nice vecka också, ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

härligt bryan såna inlägg vill vi ha!

2012-01-31 // 00:26:16
» Ferre

Haha jag kopplar faktiskt också kärlek till träningar, riktigt skönt faktiskt, man glömmer bort smärtan under träningen :)

2012-01-31 // 00:29:42
» L

Det många ungdomar måste förstå e att man måste kämpa för att komma någon vart och nå sina mål. Man kan inte förvänta sig att allt ska serveras till en på ett silverfat. Så e det bara, kämpa and u'll get there!

2012-01-31 // 01:21:29
» Helaannn

LOVE YOU BRYAN ! DU ÄR EN VINNARE !

2012-01-31 // 18:29:34
» Anonym

know what u mean och e likadan. Thinking positiv makes u positiv. kämpa på lillen! you'll get there In sha Allaah/ with Gods Will :)

2012-01-31 // 21:26:09
» b

Håller med dig helt bryan ! Det är bara och fortsätta kriga och drömma . No pain no gain right?

Hårt arbete lönar sig och man ska alltid ha en positiv attityd :)

2012-02-01 // 11:32:28
» Merna

Det är inte Kobe Bryant som sagt: Bitch you wasn't with me shootin' in the gym, utan det är Drake som säger det - Låten Stay Schemin' med Rick Ross.

2012-02-06 // 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback