Hell yeah fuckin right!

Sitter och kollar på El Classico, sjukt mål Alves gjorde. Ni missade väl inte det?
Fastän jag vill att Real Madrid ska vinna och ta sig vidare måste jag erkänna att målet var galet.
Jag har faktiskt kollat på fotboll hela dagen, det började med det Afrikanska Mästerskapet.
Först matchen mellan Lybien och Zambia, men den blev faktiskt försenad på grund av ösregn.

Senare på kvällen var det Semi Finalen i Carling Cup mellan Liverpool och Manchester City.
Såg bara på den första halvleken sen zippade jag över till Afrikanska Mästerskapet igen.
Senegal hade match men såg inte så mycket för sen började matchen jag kollar på nu, El Classico.
Fett mycket fotboll har det varit idag, Napoli spelade också i cupen mot Inter och vann med 2-0.
Hur som helst, nu börjar den andra halvleken och jag håller tummarna för att Real lyckas vända.

Här bjuder jag på en flippad låt av DRAKE - HELL YEAH FUCKIN RIGHT! #HYFR


Kommentarer
» Anonym

Öööö vad vill du min man?

2012-01-26 // 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback