Godmorgon!

Shoo på er alla söta och sköna läsare, allt bra med er den här Söndagsmorgonen? Om ni ens är vakna haha.
Jag la mig tidigt igår kväll och har sovit länge, klockan 7 och jag har varit uppe sen någon timme tillbaka.
Just nu softar jag bara i rummet och kollar på tv, det första som kom upp när jag satte på tvn var tv shop.
Ett klart tecken på att man vaknat tidigt ha! Men nu kollar jag på Tom & Jerry och känner mig liten igen.
Den tar upp minnen och får mig att tänka tillbaka på dagarna då man satt på golvet framför cartoon network!

Jag ska nog ta och spela fifa om ett tag också, det är dags för mig att kliva upp till nästa nivå, division 2.
Har varit i 3an alldeles för länge nu, precis som på bilden ska jag sätta på mig beatsen och spela till musik.
Det är ändå inte som att jag kan sätta på volymen på tvn, alla i familjen sover förutom jag. Peace!

Kommentarer
» Helaannn

Haha vaknade också tidigt idag, Och jag såg också tom and jerry hahah bästa !

2012-01-08 // 11:39:11
» Jonathan

Så om du vill få lite motstånd, så tycker jag du ska lägga till Joleyyy lirar i 1an dock;)

2012-01-08 // 12:41:25
» Anonym

Kan du svara på några kommentarer? Gör video inlägg de snabbt och enkelt

2012-01-09 // 01:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback