Mysig Söndag och en ny vecka!

Godmorgon bloggen! Fan vad skönt jag sov inatt, det måste bero på att min Söndag var fett med nice.
Det är slutet på veckan så låt oss avsluta den med lite kärlek skrev jag på twitter, fast på engleska då.
Vilket jag gjorde med en tjejkompis, vi spenderade söndagskvällen tillsammans och hade det mysigt.
Min kompis är bortrest just nu så jag har fått låna hans lägenhet inne i stan, riktigt chill är det faktiskt.
Vi såg på filmen Spread, fast jag måste se om den eftersom vi aldrig kollade klart på hela hehe.

Nu är det Måndag, en helt ny vecka som jag går in i med nya tag och hopp!
Vi börjar träna med laget idag så jag ser fram emot att komma igång med träningen igen.

Kommentarer
» Anonym

vad jobbar din syster liza med??

2012-01-09 // 19:22:10
» Elli

´snääälla lägg upp snacket med romeo miller, jag dör för honom. tappa andan när jag hörde att han är in to kenza.. he is my future husband damne..

2012-01-09 // 19:31:54
» Elli

Snälla lägg upp snacket med romeo miller, jag döör för honom. tappa andan när jag hörde att han är in to kenza. såg du att han skrev till dig på twitter 7de oxå asså CHOCK

2012-01-09 // 19:37:16
» Jenni B swaaaaggggaaaaaaaa in the morning

Kul att du länka -.- :)

2012-01-09 // 20:14:15
» Adam

Bryan du är hur jävla tung som helst, brukade aldrig lyssna på musik innan men kikade in på din blogg och har snart gått igenom varenda fucking låt, snälla har du ingen spotify lista som du kan dela med oss? Snälla snällla snällllaaa!!!!!!!!!!

2012-01-09 // 20:56:42
» Anonym

hahaha ni gjorde lite rajtantajtan haaaaa

2012-01-09 // 23:12:23
» Anonym

Svara på frågorna i dom förgående inläggen!!

2012-01-10 // 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback