I'm sorry

Gokväll på er alla! Jag hade tänkt sova nu, är galet trött och kommer att decka anytime.
Har suttit och kollat på Monday Night Football med farsan, matchen mellan Wigan och Man City.
Orkar verkligen inte skriva så mycket utan jag bloggar mer imorgon, nu ska jag lägga mig i sängen.
Som alltid lägger jag mig i sängen med min iPhone, det har blivit en riktig vana för mig ska ni veta.
Jag lyssnar på musik, läser sportbladet och checkar in läget på instagram... Du borde testa det ha!

Men som sagt, jag kastar in flera inlägg imorgon. Nu håller jag tummarna och hoppas på en skön dröm.
Under bilden har jag lagt upp en godnatt låt som ni kan sova till om ni vill, fett med soft är den <3

Kommentarer
» Simon

Sho bryan vill bara säga att du har en väldigt bra blogg ! Men har även en fråga tjänar du pengar på din blogg ? :)

2012-01-17 // 16:03:48
» melina

fin är du bryan!

2012-01-17 // 23:51:05
» melina

fin är du bryan!

2012-01-17 // 23:51:20
» Dilay

Vad händer Bryan! Undrade bara if you stil got it for Meagan Good? ;) Kommer ihåg att du dog för henne haha. Tycker du fortfarande hon är lika snygg nu när hon har kort hår? Tänkte att du gillar ju tjejer med långt hår

2012-01-18 // 13:11:45
» Anonym

Uppdatera tumblr!

2012-01-19 // 02:14:00
» Anja

fyfaan så fin du er :-)

2012-01-22 // 23:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback