Shoo bloggen!!

Shoo på er alla söta och sköna läsare, jag är tillbaka. Haha skit glad jag är på bilden ju!
Bloggade inte på hela dagen igår men här har ni det första inlägget för idag, varför kanske ni undrar?
Jag har haft fullt upp, det är mycket som händer kring fotbollen just nu så jag har inte haft tid över för bloggen.
Mitt lag gick i konkurs så jag har blivit bosman nu vilket innebär att jag är fri... Kontraktslös med andra ord.
Ni som följer mig på twitter har redan vetat om det sen igår så det är ingen nyhet för er direkt.

Men för att uppdatera er läsare lite grann kan jag säga att jag idag varit på ett möte!
Jag har fått ett kontraktsförslag utav aik och kommer att titta närmare på det tillsammans med min agent.
Det finns andra lag som är intresserade av mig så vi tänker inte stressa fram något, vi tar det sakta men säkert.
Det gäller för mig att fatta ett beslut som känns bra och skriva på för ett lag som kan ge mig det jag vill ha.
Mycket mer än så är det faktiskt inte, jag vill tacka er alla som stöttat och trott på mig sen dag ett. Kärlek till er!
Är ni nyfikna och vill veta mer kan ni läsa artikeln som skrevs om mig idag på fotbolltransfers.com.

Kommentarer
» SHOAKAN

Det stod något om Ugandas landslag, och om jag nu förstod rätt? Vill de ha dig!!! ALLTSÅ DET ÄR JU STORT??!?! FAN VA NICE ISF! STORT GRATTIS!!!!:))

2012-01-18 // 18:52:13
URL: http://candygloss.blogg.se/
» Martin

Gå till Gävle!!!

2012-01-18 // 19:00:13
» YOLO

wooow, riktig go getter e du, grattis

2012-01-18 // 19:22:20
» .

Grattis ! Du kommer lyckas !

2012-01-18 // 20:09:06
» 1891

Håller tummarna för att du väljer klubben med ett stort K.



Bryan, tips - skriv gärna AIK med versaler ;)

2012-01-18 // 20:41:53
» Anonym

Vad tycker du om tjejer som har tatueringar? asså bara typ en eller två små :)

2012-01-18 // 20:45:27
» stephanie

Grattis Bryan :D You're doing it big alltså!!

2012-01-18 // 21:05:33
» Anonym

Grattis käre du! Du kommer garanterat komma långt! Just follow your dreams boi! ;) lycka till i framtiden.. Ser fram emot när man får se dig spela fotboll för något stort lag i tv rutan hihi. You're gonna make it, i KNOW it ;) peace n love Bryan. Du är fantastico!

2012-01-18 // 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback