Svaren från frågestunden!


Kommentarer
» Lina H

Hej Bryan, en fanbild du tog med en kille som heter Amadou, Dylan Masaba och Beatrice Brawer kommenterade den och sa att ni var kusiner, är ni verkligen det ? Svara gära i ett inlägg eller nått.

2012-01-05 // 20:25:15
» röd håriga tjejen i rulltrappan

Hej bryan skulle va jätte snällt av dig om du svarade med utube ist för kan ej se klipp från videofyme på mpbilen och har ingen data hemma för tillfället, tack!!

2012-01-05 // 21:36:24
» Anonym

vad hända med fifa turneringen bror? du är fett med tung

2012-01-05 // 22:43:16
» Bilal

Tung du är, kul att höra! HAHA minns när du la mössan på huvudet och låtsades sova, för du pallade inte att nån skulle sitta bredvid dig när det kom massa folk i bussen vid Kista. :p Det var den bästa klassen jag gått i, skitsynd att behöva sluta. :( Kärlek.

2012-01-05 // 23:37:57
» Kevin

Bryan! Det vore riktigt nice ifall du kunde svara på dessa frågor: Vad tycker du om fotbolstjejer? Asså inte såna där bajs spelare som skjuter tåpaj och fnissar, utan dem som satsar och är riktigt tunga som chockar även killarna.

Den andra frågan är: jag som kille och satsar, har du några tips på hur jag får ögon på mig av folk utifrån? Mina tränare favoriserar galet dem utgår inte från talangen utan hur mkt dem gillar dig som person helt sjukt... Tack på förhand mannen!

2012-01-06 // 03:33:08
» Nyfiken..

vi säger att jag skulle vilja träffa sig IRL och bara ta ett snack typ en promenad lära känna dig prata allmänt om allt vad skulle du säga då? du verkar social Oo chill som gärna lär känna nytt folk elr utgår du från personens utseende? tacksam för svar Bryan!

2012-01-06 // 03:36:06
» Helan

Hahaha du är skitsöt som socker!

2012-01-06 // 10:23:38
» freshness

hahaha ngn har smutsiga strumpor ???

har du glömt inläggen du gjorde förr elr lek inte fresh man ser och jag såg denna gången hahhah skitsamma peace vill inte vara taskig elr så bara skojar!

2012-01-06 // 17:38:27
» Malik

Tja bryan , jag vill bara säga att jag har följt dig sen nike uttagningen och att jag är bland dina första och största fan/följare och det du gör med din fan page och blogg är väldigt motiverande och inspirerande jag brukar kolla på dom innan match och träning för motivation, och jag har aldrig frågat här på den här grymma bloggen förut men jag undrade bara om du känner till klubbarna Assyriska och Syrianska , och vilken klubb du tycker är bäst av dom då jag har kommit till ett val då jag måste välja ett som jag ska spela pojkallsvenskan. I AFF har jag en bra men sträng tränare , i SFC Har jag en tränare som jag jag haft sen jag va 13 och som är väldigt bra. Jag säger inte att du ska välja klubb åt mig , utan vilken klubb skulle du valt :) ?

Och när du första gången kom tilla Pojkallsvenskan vad kände du då , var det står skillnad ifrån regional/knatte serien ? // Peace Malik

2012-01-06 // 18:46:13
» cecilia

du är jätte fin bryan! :)

2012-01-07 // 01:26:22
» Nathalie

Bryan, vad heter låten på del 3 videon 04:30, den är så sjukt bra och man hör att det är chris brown & drake? Om jag nu inte har fel:) Puss

2012-01-08 // 00:08:44
URL: http://naathhaliie.blogg.se/
» Pelle14

Har du varit med i något länslag eller-och landslag? Har varit bra ända sedan du var liten eller har du utvecklats mycket på senare tid?

Dina videor är grymt inspirerande mannen!



Tacksam för svar!

2012-01-08 // 03:02:38
» Anonym

FAN vad störande det är med musiken när du pratar.... gör ej om detta!! TACK...

2012-01-09 // 00:57:54
» pizzzzzz

Tjejer som använder slang.... OMG det vidrigaste som finns ju! BIIIIIIIG BIIIIG NO... om det verkligen finns tjejer som gör det så sluta upp med det genast fyfan asså. pinsamt som fasen ju finns ingen som gillar det!!!

2012-01-09 // 01:24:05
» ammar

bryan snälla!! du förstörde hela skiten med musiken i bakgrunden det var iriiterande att lyssna på och jag slutade titta vidare på de inläggen efter den första videon.. u can do better

2012-01-17 // 13:25:10
» Jaaa

Du borde ha en frågestund oftare!:D

Tappa aldrig bort din sociala/sköna personlighet eller bli "för cool" som du att han blev haha för med den kommer du komma långt :) man faller för din personlighet!

2012-01-23 // 18:11:09
» Carlsson

Det där om förhållandet, såååå sant.

Like u

2012-02-04 // 20:14:50
URL: http://carlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback