Thierry Henry

Thierry Henry, det säger allt. Riktig legend, levande legend. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja....
Ikväll fick jag som äkta Arsenal supporter tillsammans med farsan verkligen uppleva något oförglömligt.
Henry gjorde comeback vilket är stort i sig, jag skrev även på twitter att jag inte kunde fatta att det händer.
Jag fick typ gåshud när han klev in på planen, tänk er då hur jag kände när han avgjorde matchen med sitt mål!
Det var ett klassiskt Henry mål, från vänsterkanten tog han emot bollen och skruvade in den med sin högra bredsida.
Jag blev chockad men ändå inte, jag menar han kommer in med ungefär 20 minuter kvar att spela och avgör matchen.
Fast jag visste någonstans att den här killen kan fan komma in och göra mål, vi alla vet liksom vad han är kapabel till.
Herregud säger jag bara, känslan och glädjen när han gjorde målet var så speciellt. Unforgettable, helt klart oförglömligt.

Som liten minns jag hur jag satt med farsan varje helg i vardagsrummet och kollade på Arsenals matcher.
Thierry Henry var en av mina allra största idoler utan tvekan, som han spelade och öste in mål var fantastiskt.
Att man nu har fått se honom göra comeback i Arsenal tröjan igen och samtidigt näta är så underbart.
Jag vet att ni alla som har följt honom i sina tidigare år i Arsenal känner precis likadant som mig.

Låt mig säga så här till er som såg matchen live, vi bevittnade historia mina damer och herrar.
Den här kvällen kommer jag aldrig att glömma, fan vilken hjälte och levande legend Thierry Henry är.
Jag blev så inspirerad av honom ikväll och efter matchen sa farsan: Bryan, work hard... Work hard.
Nu ska jag sova, drömma och imorgon träna hårt för att en vacker dag förverkliga mina drömmar.
Godnatt på er alla söta och sköna läsare, shit vilken kväll, vilken lirare, Thierry Henry.

Kommentarer
» Anonym

Kan du inte förklara hur en bra pojkvän är och hur en dålig är i ett förhållande? De e många som vill att du ska skriva om de :D

2012-01-10 // 00:20:24
» Anonym

Har du inte hejat på Man United och Liverpool innan ?

2012-01-10 // 00:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback