Make it count.

Shoo bloggs, idag har jag varit ute och sprungit!
Det är viktigt för mig att hålla igång och inte tappa formen eller konditionen.
För tillfället så tränar jag ju inte med något lag utan jag kör på egen hand.
De flesta är säkert ute och festar på en Lördagskväll som denna men inte jag.

Ni som har följt min blogg i ett tag vet själva om att jag inte är en festare direkt, mer av en chillare.
Jag håller mig fortfarande till min filosofi och det är att ligga lågt tills jag nått en viss nivå inom fotbollen.
Då kan jag börja gå ut och festa (klubba) lite grann, men tills dess är det bara fullt focus som gäller.

Efter joggningsturen körde jag lite styrka i rummet, jag jobbade på mina abs och överkroppen.
Kollade på afrikanska sen, matchen mellan Ghana och Mali som Ghana vann säkert med 2-0.
Jag kan inte få nog av fotboll, senare på kvällen såg jag på Barcelonas match mot Villarreal.
Den matchen slutade oavgjort vilket innebär att Madrid nu leder La Liga med 7 poäng före Barca.
Mera fotboll blir det imorgon då mitt älskade Arsenal tar emot Aston Villa i FA Cupen...

Nu hade jag faktiskt tänkt ladda ner några nya och sköna låtar, dags att uppdatera min iPhone!
Ha det bäst, kärlek & respekt.

Kommentarer
» safia

du måste lyssna på rick ross feat. kelly rowland - mine games

2012-01-29 // 11:41:05
» amanda

lägg upp låtarna du laddade ner? :D

2012-01-29 // 13:09:46
» Tangz

Ska lägga det där på minnet bror. "Jag håller mig fortfarande till min filosofi och det är att ligga lågt tills jag nått en viss nivå inom fotbollen.

Då kan jag börja gå ut och festa (klubba) lite grann, men tills dess är det bara fullt focus som gäller."



Låter helt rätt! Det är något som jag ska tänka på, det handlar om balans broshan!

2012-01-29 // 14:14:12
» Will

Helt ärligt bryan, du uppdaterar inte som du gjorde förut, kom med 2 updates per dag, med samma mängd som denna, det är sånt vi vill ha! Jag vet att du kan fixa 2 inlägg per dag. gasa på lite brålle, säkert fler som håller med mig... kör vlogs om det blir för jobbigt att skriva, det är dubbelt så bra ha

2012-01-29 // 18:21:02
» isabelle

du borde byta till mulattobee.se :)

2012-01-29 // 18:27:07
URL: http://finaisa.blogg.se/
» stoffe

Tjena vill börja säga du verkar vara en grym kille och du är en grym förebild. jag som följt dig länge vet att du både älskar arsenal men även ronaldo så vad säger du om denna video http://www.youtube.com/watch?v=OLPEWaZN5kc är du på aresenals sida eller cristianos ?? :D

2012-01-29 // 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback