31 Juli 2012

Shoo, nu är det Tisdag men jag måste säga att jag sov dåligt i natt. För det första hade jag fett svårt att somna, deckade typ vid klockan 03:00. Alldeles för sent med tanke på att jag har träning idag, måste verkligen se till att vända på dygnet. Sen vaknade jag flera gånger om när jag tillslut lyckades somna, skit irriterande fan. Ska laga makaroner nu, har inte så mycket mer att uppdatera er om förutom att jag vaknade till ett schysst sms imorse hehe. Ta hand om er, här är en bild från förra veckan på mig och min kusin.


Kommentarer
» Cam

Glada ni ser ut ;)

2012-07-31 // 18:05:53
» en tjej

hejsan! skulle verkligen behöva hjälp med en sak och skulle vara snällt om du kunde svara och skriva ett inlägg om de här. jag har varit tillsammans med en kille i över ett år och vi börja bli stora och vill kunna se framtid med honom ( asså förlovar oss eller sånt) men han är en kille som är helt inne i hans träning och är bortrest ganska ofta. han har vart borta en månad nu bara för att träna och han kommer hem för bara några dagen sen åker han igen för en månad. jag älskar den här killen sjukt mycket men det känns som jag är tillsammans med någon som aldrig är hemma. och att göra sluta med honom skulle skada mig för mycket eftersom jag verkligen älskar honom över hela mitt hjärta

2012-07-31 // 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback