Bästa lösningen: Skilda vägar

Shoo bloggen, jag kan börja med att jag officiellt är singel nu. Det skulle aldrig fungera mellan oss hur mycket vi än gillade varandras sällskap. Det har varit för många inblandade i det som ska vara vårat förhållande. Vi har kommit överens om att gå vidare, lite synd är det ju men det är bara att acceptera läget. Är på väg hem och längtar som fan tills jag ligger i min säng. Vill lägga mig ner och vila, är överdrivet trött. Var uppe till 4 i natt med kusinerna och sen vaknade jag fett sent idag vilket har gjort mig helt seg haha. Men snäll som jag är bjuder jag er på en bild!


Kommentarer
» Anthon

Då får du fortsätta leta efter din Cinderella!! Synd att det inte funka..

2012-07-23 // 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback