12 Juli 2012

Shoo bloggen, vad händer? Jag hoppas ni alla mår bra för själv är det prima. Jag har haft en riktigt skön dag.
Kickade igång dagen lite lätt med hög musik i rummet och senare åkte jag iväg på träning som ni ser på bilden.
 
Efter träningen möte jag upp min engelska kompis som jag skrev om igår, vi hade fett kul tillsammans i stan.
Ni som följer mig på twitter har en liten aning om hur min dag sett ut, skriver mer om den här på bloggen imorgon.
Nu ska jag sova, jag har spenderat hela dagen ute och är bokstavligen helt slut. Kom hem strax efter midnatt!
Godnatt på er alla söta och sköna läsare, jag skriver som sagt mer om dagen imorgon. Vi höres, sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback