Bra start på veckan!

Shoo på er alla som är uppe! Klockan är 01:02 nu när jag skriver det här inlägget och jag gör det direkt från min iPhone med hjälp av blogg.se appen. Jag har haft appen fett länge men konstigt nog aldrig använt mig utav den. Skitskönt och smidigt är det verkligen med tanke på att man kan blogga när som helst, vart som helst! Som jag skrev igår väntade jag ett samtal från Nike men den kom aldrig, jag antar att de haft fullt upp på kontoret och ringer en annan dag istället. Men jag snackade i alla fall med Kingsize och det är lite saker på G nu, spännande!! Ni har väl inte missat mitt videoinlägg? Jag utgår från att ni har sett den och vet om att jag under kvällen var med min baby! Vi hade en underbar kväll tillsammans och som alltid mår jag bäst när jag är med henne. Kan även passa på säga tack till alla som skrivit till mig på facebook, twitter och gillat våra bilder på instagram, det värmer! Jag vet om att ni är glada för min skull och det uppskattas, det är bara kärlek. Nu tänker jag slagga, checkar in senare. Sov gott och dröm sött, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback