Chillkväll med kusinerna

Shoo! Checkar in en snabbis före jag tar och lägger mig, eller vadå lägga mig? Jag ska fan diska först haha, glömde bort det. Skulle egentligen kunna fixa disken när jag vaknar imorgon men det vill jag inte. Jag gillar när allting är i ordning, vill få det klart före jag hoppar i sängen. Tänkte bara uppdatera er en snabbis såhär sent på natten. Klockan är strax över två och jag har chillat med mina kusiner som drog för en halvtimma sen. Vi spelade fifa och kollade på Mike Tyson dokumentären som jag själv såg för två dagar sen, den är så fuckin bra!! Men i alla fall, det var riktigt soft. Jag menar vi käkade chips och popcorn, drack läsk och snackade skit. Nu måste jag diska, självklart gör jag det till musik. Mitt ps3 är på och jag spelar upp musik från den där jag har sköna låtar från 2007,2008 och 2009. Just nu spelas Real Talk med R.Kelly, så fuckin tung, lyssna på den! Här har ni en bild på oss från kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback