Dags att rensa vänner på facebook!

Nu har det blivit dags för mig att rensa mina vänner på facebook! Om inte ni visste det är gränsen för vänner 5.000. Fråga mig inte hur men jag har fan stigit över den gränsen, jag har 5.329 vänner. Tro nu inte att jag säger det för att skryta eller leka ball. Men det har blivit helt överdrivet, man kan inte ens lägga till mig som vän längre. Förut när jag hade prick 5.000 vänner så var det i alla fall lite enklare att lägga till vänner. Jag raderade typ 10 pers så jag kunde fylla på med 10 nya senare. Men tillslut struntade jag i det och började accepterade massor med vänförfrågningar, nu när mitt konto är överbelastat får jag skylla mig själv, egentligen borde jag inte fortsätta acceptera mera efter 5.000 fast det är lätt att vara efterklok. Grejen är den att det till en början inte vara något knaz alls, jag kunde göra så att om nån ville bli min vän så skickar jag iväg en vänförfrågan istället för att de ska skicka, men nu funkar inte det heller! Så fort jag vill adda någon kommer det upp en fönster där det står följande: "Individual facebook members can connect to a maximum of 5000 friends and pages. To do this action, you'll need to remove a friend or unlike a page you're already connected to". Det här innebär att jag måste sitta och radera ungefär 310 vänner så jag får 4990 vänner. Fett jobbigt men det måste bli av. Finns det ingen app som tar bort 1000 vänner direkt haha? De borde fan skapa en sån app som raderar vänner man inte har chatat eller skrivit med på över ett halvår, det hade underlättat för alla som är i samma situation som mig. Det roliga är att jag egentligen inte bryr mig om allt det här, när jag loggar in på facebook så gör jag det oftast för en anledning, uppdatera min fan page. Men jag måste fixa det här eftersom det faktiskt är nödvändigt. Jag har lärt känna många nya människor och det är viktigt för mig att hålla kontakten med vissa, som t.ex. min nya mentor Victoria som också är marknadschef på Nike. Visst vi kan ringa, smsa och inboxa varandra men det känns alltid bättre när man är vänner på fejjan, ni förstår vad jag menar. Sen har jag också andra personer som vill lägga till mig men som inte kan.. En tjejkompis tog bort sin facebook för att hon ville börja om på nytt, när hon sen försökte adda mig för några dagar sen gick det inte. "kändis du har för mkt vänner går ej o lägga till som vän". Det är lite småirriterande därför måste jag fixa det här. Fuck vad det kommer ta tid men jag siktar på att bli klar ikväll, på med spotifylistan vettja! Haha, ska göra te och äta kanelbullar under tiden jag raderar folk. Vill ju inte sitta och bli uttråkad liksom.. Före jag avslutar inlägget vill jag bara få det sagt att jag hoppas du inte tar det personligt om det är dig jag tar bort. Ni kan alltid joina min fan page: facebook.com/BryanMassaFootball. Kärlek o respekt!


Kommentarer
» Anonym

fixå så man kan prenuemra på dig då :D mycket enklare , folk som vill följa din personliga facebook kan göra det utan att ta nån plats i vänlistan

2012-08-01 // 07:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback