DWMU - Behind the scenes

Shoo bloggen! Jag vakna för inte så längesen, fan ni anar inte vilken skön dröm jag hade asså...
Ska snart röra mig mot stan för att köpa Chris Brown's album Fortune som jag skrev igår.
 
Jag spanar in med flera inlägg senare, ska äta frulle nu men jag bjuder på den här videon under tiden jag är borta.
Det är bakom kulisserna från inspelningen till musikvideon Don't wake me up, riktigt grym inspelning måste jag säga.
Det verkar som att alla hade det kul tillsammans vilket man oftast har på inspelningar, bra stämning är det alltid.
Man träffar på nytt folk och det blir helt enkelt en grym erfarenhet, den söta tjejen säger det bäst. It's amazing!

Kommentarer
» Sofie

en fråga, är du religiös kristen? :)

2012-07-04 // 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback