Ett närmare titt på min nya t-shirt!

Ena bilden är tagen i Lördags när jag fick t-shirten, visst ser jag fett med glad ut haha. Ni skulle sett hur chockad jag var över att det blev så bra! En tjej i 25-års åldern kom till och med fram tillsammans med sin morsa och gav fett med komplimanger. Sen började hon typ haffa på mig, jag menar allvar. Hon tog mina uppgifter och nu har hon gillat min fan page på facebook hehe. Hon var fan nice, brasilianare! Hon kanske fick för sig att jag också var från brazil?Jag måste erkänna att jag gillade hennes positiva och sköna personlighet. Vi stod typ och pratade i 10 minuter, hennes morsa var också med i konversationen. Trevlig familj verkligen! Men i alla fall, tillbaka till t-shirten och det jag tänkte skriva om haha. Den andra bilden tog jag idag för att ni skulle få ett närmare titt och kunna se detaljerna. Bilderna ljuger lite grann om man kan säga så, den ser så mycket bättre ut i verkligheten! Hur som helst, stort tack till Personalizeit. Checka in deras konst på fejjan: Facebook.com/Personalizeit.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback