Fortune imorgon!

Shoo bloggen, vad händer? Själv chillar jag bara hemma, är fett trött efter bussresan till och från Örebro igår.
Ligger i sängen med laptopen och har tv:n på, inte för att jag följer Lotta på Liseberg men det är på just nu.
Sean Banan uppträdde precis, han är för rolig haha. Påminner mig om en gammal kompis från gymnasiet.
 
Men hur som helst, jag ser fram emot imorgon eftersom Chris Brown's nya album Fortune släpps i butikerna!
Jag ska spikat köpa den, köpte ju FAME förra året och det var faktiskt första gången jag köpte ett album.
Laddar upp en bild imorgon när jag har köpt Fortune så följ mig på instagram och twitter @BryanMassa.

Kommentarer
» Johanna Forsberg

Nu tycker jag att du får lägga upp fler videoinlägg bryan, puss!

2012-07-02 // 22:49:45
URL: http://www.johannamalindesiree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback