Från London till Stockholm

Min Onsdag har varit fett med chill och nu börjar kvällen närma sig sitt slut så jag ska slagga snart.
Imorgon har jag träning sen efter träningen ska jag träffa min kompis från London som är här och provtränar.
Ni minns väl när jag var i Februari var i England och spelade med Nike Academy? Vi båda spelade där tillsammans.
Han har varit i Stockholm sen förra veckan, ska bli kul att se honom. Om vädret blir bra tänker jag visa honom runt stan.
 
Fan vad livet är underbart, speciellt när såna här slumpmässiga saker sker. Jag menar vem visste vi skulle ses igen?
För ett halvår sen åkte jag till England för att spela fotboll med Nike Academy, där lärde jag känna schysta grabbar.
Grymt duktiga och talangfulla spelare som alla tränar hårt för att nå drömmen, den där fotbollsdrömmen!
Men förutom fotbollen och all träning på gymmet blev vi alla vänner, riktigt goda vänner vid sidan av planen.
Jag minns liksom när jag sa hej då till hela laget i matsalen, trodde aldrig jag skulle se någon utav de igen.
Next thing i know, han ringer mig: Bryan im in Sweden! Det är skitkul att han är här och testar lyckan.
Det är nummer 16 på bilden, en riktig London boy haha. Han ser aggresiv ut men han är riktigt tung!

Kommentarer
» Anonym

what a beautiful choclate man!! :O

2012-07-12 // 13:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback