Fredagsmys

Igår natt satt jag uppe och såg på Mike Tyson dokumentären som jag skrev om i mitt tidigare inlägg. Den var fan riktigt bra, ni alla vet om att jag gillar att inspirera och bli inspirerad. Snacka om att jag blev det, skulle kunna se på den en gång till ikväll. Rekomenderar den starkt till alla mina läsare, speciellt till de som vill lyckas med något här i livet. Mike Tyson, en utav de bästa boxarna genom tiderna fick gå igenom mycket och man blir inget annat än inspirerad av dokumentären tro mig. Men hur som helst, jag har precis käkat klart. Lagade faktiskt maten själv idag, fan vad tung jag är som har lärt mig laga mackaroner. Måste tacka baby som hjälpte mig, det blev riktigt gott. Jag har redan en specialare och jag kallar den för Bryan's specialli. När du kokat klart och lagt mackaronerna på tallriken, blanda ihop det med ketchup och citron peppar, vilken grej!! Skitgott, jag är fett stolt haha.. Ska käka samma mat senare ikväll.. Nu blir det en Denzel film, kan inte bestämma mig mellan Inside Man eller Out of time. Jag har redan sett båda men minns inte så mycket från Inside Man så jag tror att det får bli den! Var och handlade på lidl idag så allt smått och gott räcker över helgen, ha det bäst allihopa! Det är Fredag, många ska säkert ut och festa men neej, ni vet själva att jag inte är en festare. Jag är en riktig homebuddy!! Juste fan, raka bort mitt skägg igår. Tjejen tyckte jag borde göra det, morsan sa till mig för några veckor sen. Jag tänkte på saken en liten stund och gjorde det tillslut, hade ändå haft det i ett bra tag så dags för en lite fräschare look! Kanske sparar lite sen igen, får se hur det blir men här har ni en bild på mig från igår. Glad? Yessir!


Kommentarer
» Anonym

Kolla "our family wedding", jävligt skön film=)

2012-07-20 // 23:51:18
» Sara

Vad heter din tjej? :) btw ni e skit gulliga tsm<3

2012-07-21 // 00:09:32
» Anna

Om du gillar denzel Washington borde du kolla på antwone fisher, riktigt riktigt bra film och en utav hans bästa.

2012-07-21 // 17:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback