Fuck this shit!!

När jag vaknade imorse planerade jag fan på att dra och bada eftersom det var soligt och varmt. Men vädret ändrade sig som vanligt och nu regnar det som fan. Jag är helt blöt, vad är det man brukar säga? Dygnsur eller hur? Det hade varit kört om inte det vore för min snygga Nike jacka som jag har på mig. Ska vara med min baby idag, säg mig vad det finns att göra när vädret är såhär? Det blir nog film, har med mig hårddisken där jag har några riktigt sköna filmer som Stomp The Yard, Love & Basketball och Jumping The Broom. Juste jag får inte glöma Johnson Family Vacation, en skitrolig film från 2004 med Bow Wow! Det blev ännu ett inlägg direkt från min iPhone, det är sjukt smidigt and i like it! Kommer nog blogga mycket oftare nu eftersom jag alltid har mobilen med mig. Droppa en kommentar och låt mig få veta vad ni tycker om idén att blogga från mobilen. Bless!


Kommentarer
» sasa

de e nice brooour

2012-07-17 // 18:14:27
» forat

de bra för då kan du uppdatera oss mer

2012-07-18 // 01:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback