Gokväll på er

Shoo, jag sitter på väg hem från Centralen med syrran som är tillbaka efter några veckor i Danmark. Är galet trött, sitter och gespar hela tiden haha. Jag har haft en lång dag det är därför. Ni skulle sett mig när jag satt på tåget in till stan, folk var helt sugna på att festa. Vissa drack öl och andra bara hypade. Själv satt man där enkelt med Nike mjukiskläder, kepsen neddragen och beatsen på, pumpade Drake och kollade på folket. Det ända jag tänkte var, shit vilka slutmänniskor. Men i alla fall, vi är snart hemma så jag spanar förhoppningsvis in med ett till inlägg lite senare ikväll. Här bjuder jag på en bild tillsammans med Big Aron!


Kommentarer
» Anthon

hur lång är han egentlligen?

2012-07-28 // 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback