Jag är singel.

Okej hur ska jag lägga ut det här? Vill hålla inlägget så kort jag bara kan... Som ni alla säkert lagt märke till har jag varit på g med en tjej de senaste veckorna. Men vi blev aldrig tillsammans officiellt om ni förstår vad jag menar. Folk fick snabbt för sig att vi blivit ett par, att vi blivit tillsammans och att jag var i ett förhållande. Vilket jag kan förstå eftersom vi spenderade många dagar med varandra och tog massor med bilder tillsammans som jag laddade upp på bloggen och instagram. Jag har tagit bort bilderna nu och ville bara få det sagt att jag är singel så alla mina söta och sköna läsare vet om det!! Btw tack till er alla som skrev fina kommentarer på bilderna och inboxade mig på facebook, saker som: "Grattis till tjejen Bryan, äntligen har du hittat din cinderella, glad för din skull" osv. Om det ändå var så... Jag uppskattar i alla fall eran kärlek, det värmer och tyder på att ni bryr er om mig vilket jag uppskattar. Bless!


Kommentarer
» Anonym

så ni är inte på g fortfarande? :O

2012-07-22 // 16:16:30
» Anonym

Så ni e nt på G längre lr'? Synd att ni nt hade någon framtid, var glad för din skull :) men there are plenty of woman out there anyways...

2012-07-22 // 16:26:26
» Anonym

Vad hände?

2012-07-22 // 18:27:06
» Anonym

hon verkade inte vara din typ anyway men synd ni var söta :)

2012-07-22 // 20:01:37
» Anonym

vadå så ni har inget längre??? ni var på G och now you're not? I don't get this bro??

2012-07-22 // 22:47:50
» Sandraa

So sad Bryan! Men keep your head up! Va tacksam för tiden du fick med henne och minns de bra stunderna. Du kommer att hitta din cinderella en vacker dag och då kommer det att vara värt väntan och längtan!

2012-07-23 // 00:53:59
» Anonym

KAN DU SVARA E NI PÅ G?

2012-07-23 // 01:57:22
» Anonym

MEN BRYAN SKIT I VAD FOLK SAGER DQFUQ!!!!!!!!!!§ GE DET EN CHANS TILL ! MAKE IT WORK

2012-07-23 // 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback