Kan ej sova!

Fan det är fuckt up! Klockan är halv 4 på natten nu när jag skriver det här inlägget med lite ångest eftersom jag inte lyckats somna... Har legat i sängen sen fyra timmar tillbaka, tro mig jag har prövat alla medel. Jag har smsat, lyssnat på musik, checkat in lägget på twitter, läst nyheter men ingenting har funkat. Sen testade jag lägga ifrån mig mobilen och sova på riktigt, men så fort jag blundar får jag flashbacks och börjar tänka tillbaka på hela förra veckan som var härlig. Före jag bestämde mig för att spana in med ett inlägg tog jag upp mobilen och kollade igenom några bilder. Shit asså, får väl försöka sova nu då. Gonatt på er alla som är vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback