Kors och armband

Jag vet inte hur många gånger jag har fått frågan om vart jag har köpt mitt vita kors halsband.
De är ganska svåra att få tag på i Sverige men nu är det så att två polare till mig har börjat sälja de.
Jag har tagit några bilder för att visa exempel på olika färger och modeller som finns att köpa.
Ett elegant men diskret smycke. Vita korsen är självlysande i mörker, skiner i en vacker neonliknande färg.
En global acessoar som är enkel matcha till olika plagg. Finns i olika färger och även armband med helgonsymboler på.
 
Kors: 100kr 
Armband blodsten och stål: 60kr
Armband trä: 50 kr
Armband plast: 40kr
 
Är du intresserad? Maila [email protected] för mer info.

Kommentarer
» simon

snälla bryan svara på den här frågan, tror det är fler än jag som undrar! vart klipper du dig? så sjukt snyggt du får det. hittar inga ställen som gör det så bra :)

2012-07-01 // 15:49:43
» rebecka

snygg du är på sista bilden!!

2012-07-04 // 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback