Låt den riktiga sommaren börja!

Shoo bloggen, jag har inte bloggat något under helgen eftersom jag har haft andra saker för mig.
Jag ber om ursäkt men jag hoppas ni förstår att jag ibland måste prioritera andra saker före bloggen.
 
Spelade sista matchen före uppehållet i Lördags så nu är jag ledig i två veckor, låt den riktiga sommaren börja!
Vi snackar sola, bada, shopping, sena nätter och hela den biten. Fast allting hänger ju på vädret, hoppas det blir sunny!
Jag vill inte klaga eller låta negativ för jag hatar det, men shit vad kefft vädret har varit så här långt den här sommaren.
Vi är liksom inne i mitten av Juli och jag som älskar att gå ut i linné har ärligt talat bara kunnat göra det 3 gånger.
 
Jag vill ha sol, värme och klarblå himmel ingenting annat för då ligger jag hellre hemma i min säng och ser på en bra film.
Vissa säger att det ändå är varmt ute fastän det är regnigt och molnigt, men vad spelar det för någon roll egentligen?
Jag menar, man kan inte ha på sig en t-shirt när det regnar så då kan det lika gärna vara fem minus grader också.
Äsch... Hoppet om bättre väder lever vidare. Vi får hålla tummarna och hoppas på att sommaren bara är lite sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback