Lite kort om matchen igår

Igår spelade vi match borta i Örebro som vi tyvärr förlorade med 2-0. Mycket på grund av domaren måste jag säga.
Egentligen hatar jag att skylla på domaren, jag är inte den typen men igår såg man tydligt att han var emot oss.
Bara efter 3 minuter dömde han straff för motståndarna efter en tveksam situation då två spelare sprang på varandra.
Första halvleken var helt katastof eftersom domaren hade huvudrollen, det gick inte att focusera på matchen.
Vi ryckte upp oss direkt i den andra halvleken men bollen ville bara inte in, vi hade ungefär 10 hörnor!
 
Slutresultatet speglade absolut inte matchbilden men så är det ibland. Ingen stress, vi kommer tillbaka.
Sviten på 8 raka segrar bröts men det motiverar oss bara ännu mer till att vinna de två återstående matcherna.
Vi ligger fortfarande på första plats och det skulle vara skönt om vi låg kvar där tills sommaruppehållet om 2 veckor!
 
Jag checkar in lite senare, kärlek och respekt till er alla söta och sköna läsare. Big up till Örebro också, peace!

Kommentarer
» Celiné

Shit happens man, bara att se framåt! Nästa gång går det bättre ska du se :)

2012-07-02 // 17:22:15
» Anonym

ni två va feta på kanterna måste jag säga!

2012-07-02 // 17:59:37
» Anonym

ni två va feta på kanterna måste jag säga!

2012-07-02 // 17:59:37
» Anonym

Och din vän på bildens namn är?:)

2012-07-02 // 23:38:29
» 145 norsborg

Kevin min broder från Norsborg han bodde där iaf

2012-07-03 // 01:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback