Love & Basketball

Shoo på er alla läsare, hoppas att ni haft en skön dag för det har jag, här kommer tredje inlägget för dagen! Tänkte blogga från min mobil men har inget batteri kvar så jag skriver från min kusins laptop istället. Jag är hos honom nu och tänker sova över här tills imorgon. Vi softar bara i vardagsrummet och kollar på Eurosport som visar OS-ceremonin från London. Min Fredag har varit riktigt nice måste jag säga, åkte in till stan för att spela basket med min kusin och hans vänner. Fast det blev inte så mycket basket för min del, jag satt mest ner och pratade med Aaron, en gammal vän som är här och hälsar på från USA där han spelar basket. Senast jag såg honom var på en studentskiva 2008 så det var ett bra tag sen! När klockan närmade sig sju var alla trötta så vi rörde oss hemmåt, men först drog vi och käkade på Falafel Kungen. Det var jag, min kusin, Aaron och en tjejkompis till honom. Efter maten åkte vi alla mot samma håll. Så där har ni det, jag har i stort sett spenderat hela dagen ute. Juste, jag mötte upp Petros också. Tung kille, riktig broder. Han skulle ge mig en t-shirt som jag tänker lägga upp här på bloggen imorgon så håll ett utkik här, tro mig det är något ni inte vill missa! Har inte så mycket mer att skriva egentligen, checkar kanske in lite senare när jag har laddat min mobil. Väntar på att min kusin Dylan ska komma hit med sin iPhone laddare för jag lämnade min hemma och det finns ingen här. Nu ska jag se klart på OS-Ceremonin, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback