Love life & be happy.

Shoo bloggen! Idag har ni fått nöja er med uppdateringar på twitter och instagram men här kommer första inlägget för dagen. Tänkte bara skriva lite snabbt att jag haft en riktigt skön Torsdag. Vaknade rätt sent imorse, var uppe sent igår natt. Idag har jag chillat till max med baby och kollat på två filmer, jumping the broom och in time med Justin Timberlake. Det var mysigt med chips, godis och läsk. Juste sen så fick jag också det efterlängtade samtalet från Victoria, min nya mentor på Nike. Vi pratade i ungefär en kvart och lärde känna varandra lite grann, hon har precis flyttat tillbaka till Sverige efter 10 år i London! I veckan hade Victoria ett möte där man diskuterade lite grann om mig och nyheten hon berättade för mig idag lät fett spännande! Mer än så kan jag faktiskt inte skriva just nu eftersom ingenting är 100% ännu. Hur som helst, som jag alltid brukar säga checkar jag in imorgon. Nu ska jag se på en Mike Tyson dokumentär som min kompis tipsade mig om för ett halvår sen, seg jag är som aldrig kollat på den haha. Men nu passar det perfekt, har kopplat hårddisken till mitt ps3 så det är bara sätta på tvn och njuta. Fast först måste jag fixa lite smått och gått, ha det bäst! Här bjuder jag på några bilder från igår och idag, baby är fett gullig som lagar mat i mitt linne.<3


Kommentarer
» sara

kan du berätta hur ni träffades, och hur allt börja? Så gullig du är, haha kallar henne baby hela tiden:) ni passar verkligen. Hoppas du svarar! peace

2012-07-21 // 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback