Måndag, helt ny vecka!

Shoo! Jag har precis blivit klar med att lina mitt hår, det blev riktigt nice! Min kusse var i London förra veckan och köpte en rakmaskin som bara finns där och i USA. Den är special tillverkad och finns därför inte att få tag på här i Sverige. Jag blev helt överraskad när jag använde den eftersom reslutatet blev chockerande bra! Helt seriöst, man kan verkligen tro att jag har varit hos frisören och fixat håret. Hur som helst, vi såg klart på filmen vi kollade på i natt. Både jag, Pierre och Dylan håller med om att det är den sämsta och sjukaste filmen vi någonsin sett. 2 days in New York heter den, tro mig den var så keff. Just nu softar vi bara, jag tror Pierre tar en dusch. Dylan sitter och spelar OS spelet på datorn som en riktig nörd haha. Utan att överdriva han är helt inne i spelet, själv sitter jag och kollar på fotboll på canal+ Sport1. Det är repris från matchen mellan La Galaxy och Chivas i den amerikanska ligan MLS. Checkar in senare, här har ni två bilder.


Kommentarer
» adam

vad är det för märke och modell på rakmaskinen? fixar mitt eget hår eftersom det inte finns så många bra ställen och eftersom jag vill hålla det kort så skulle det bli dyrt att gå till frisören och fixa det! skulle va skit schysst om du kunde säga vad den heter och så eftersom jag ska till london i höst och då kan hålla utkik efter den! peace bryan :)

2012-07-24 // 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback