Mitten av veckan

Det är Onsdag, mitten av veckan och kvällen börjar närma sig sitt slut! Min dag har varit riktigt soft faktiskt.
Solen sken som aldrig förr så jag spenderade inte många timmar hemma, det gäller att passa på att njuta liksom.

De här bilderna har jag såklart laddat upp på instagram och som vanligt får mina bilder fett med likes.
Det är verkligen kul att ni gillar mina bilder, jag har ju dessutom nått över 3.000 följare på instagram!
Frågan är bara vilka av mina följare som är bäst, de på instagram eller twitter? Haha driver med er.
Kärlek till alla mina följare, oavsett om det är här på bloggen, facebook, twitter eller instagram.
 
Men anyways, senare på kvällen hörde en tjejkompis oväntat av sig till mig och ville träffas.
Hon är från Västerås och stannar här i Stockholm tills imorgon så vi träffades och tog en promenad tillsammans.
Ett perfekt sett att avsluta den långa och underbara dagen på, det var solnedgång så snacka om mysig promenad.

Glad blev man också, när jag kom hem såg jag att hon på facebook hade skrivit till mig på inboxen:
Du är 1000 gånger snyggare i verkligheten va ba tvungen att säga det.
Hör av mig nästa gång jag är i Sthlm om du vill ses då pusss.
 
Snacka om att det var det gulligaste jag hört från någon på länge! Ta hand om er, kärlek och respekt.

Kommentarer
» öljeteygafdönmnyritouse är mitt namn :)

Shuuu hon vill ha dig bryan! Fast hon är mer av ett fan till dig tror jag. Hur ofta skriver man till sin kompis att du är snyggare I VERKLIGHETEN?? Vänner som inte sätts på länge använder inte ens den där termen.

2012-07-05 // 04:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback