Nattinlägg

Hellu!! Har softat bra i vardagsrummet och kollat på basketmatchen i OS för damer, Storbritanien spelade mot Australien. Samtidigt som jag kollade hjälpte jag min syrra med hennes iPhone som hon precis har fixat. Hon har precis laddat ner instagram, jag syftar inte på min syrra Diana, hon har redan instagram. Jag menar Liza, ni ska se henne nu haha. Hon är helt inne, sitter på golvet i andra rummet och börjar lära sig hur det fungerar. Annars har jag bara tagit det lugnt, som jag skrev på twitter för ett tag sen är jag glad över att syrran är hemma igen. Jag twittrade också: Football and Family.. Everything else is irrelevant. - Fotbollen och familjen, allt annat är "oviktigt". Men hur som helst, jag hade ingen aning om att klockan var så mycket haha, tiden bara flög!! Ligger i sängen just nu, som ni själva ser på bilden nedanför. Spelar upp musik från mobilen samtidigt som jag laddar den. Checkar också in läget på twitter och instagram, det är apparna jag inte kan leva utan.. Smsar också med en tjejkompis så det är chillmode på hög nivå. Ingen stress liksom, tar det bara lugnt i mitt rum. Den här bilden tog jag faktiskt för henne men jag bjuder på den, kör bara hehe.. Ouch, nu spelas en riktigt skön låt upp. Wonder Woman med Tyga och Chris Brown, snacka om att jag vill ha sällskap i rummet nu ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback