Nattinlägg del 2

Det känns som att jag bara bloggar under nätterna haha men jag har blivit van att göra det nu när jag kör från mobilen. Det har varit en lång men ändå skön dag med baby och min kusse. Allt från film till fifa och självklart slaktade jag de båda med överlägsna vinster. Jag fick det efterlängtade samtalet från Nike men jag svarade inte pga att jag inte hade nummret sparat på mobilen. Dumt av mig eftersom jag visste att de skulle ringa, har ju väntat på samtalet i några dagar. Men det är ingen big deal, fick ett meddelande på inboxen att hon (Victoria) ringer mig imorgon bitti istället. Hon hade något grymt förslag också så det ska bli spännande och veta vad hon har att komma med! Ska decka nu är verkligen helt slut, dagen har varit riktigt soft och det avslutas med en bra natt! Här har ni en bild från idag när vi spelade fifa hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback