Nattinlägg

Precis som igår blir det ett inlägg på natten, har precis duschat klart och lagt mig i sängen. Före jag hoppade i duschen satt jag och lyssnade på några låtar från 2008, har kopplat hårddisken till mitt ps3 så jag kollade också på roliga videos från typ 2009 och 2010. Låtarna jag hörde gav mig en skön känsla och fick mig att tänka tillbaka till 2007-2008 tiderna då jag hade en Sony Ericsson Walkman och lyssnade på musik från min lilla iPod Nano. Vid ett tillfälle satt jag till och med och skrattade för mig själv eftersom det spelades upp typiska playahead låtar som man hade på sin profil, shit vilka minnen! På tal om minnen, jag såg även på en video som är tre år gammal där min kompis Guled försöker lära mig skank-dansen till en engelsk låt haha. Tror fan jag laddade upp den videon här på bloggen för några år sen faktiskt, fast jag kanske får lägga upp den igen! I alla fall, som ni säkert har märkt på twitter och instagram har jag spenderat hela min dag tillsammans med älsklingen. Vi satt och pratade, drack te och såg på filmen The Johnson Family Vacation! Jag rekommenderar den filmen starkt till er alla läsare, den är riktigt rolig utan att överdriva. Fick aldrig något samtal från Nike idag men jag fick ett meddelande under kvällen från Victoria som är min nya mentor på Nike. Thomas har fått ett kobb på ett annat grymt ställe men som jag sa till honom så kommer han alltid att vara min mentor no matter what! Han och jag kan alltid ha grymt bra konversationer om vad som helst, allt från kontrakt till fotbollssnack och kärlek... Nu ska jag fan sova, ögonen pallar inte mer.. Här får ni två bilder från dagen med baby.


Kommentarer
» Bollen

Tungt att du fixat wifey bror !

2012-07-20 // 01:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback