Playstation 3 - FIFA12

Shoo, tror jag ska ta och spela lite nu. Hela förra veckan lirade jag minst en gång om dagen, startade ett karriär läge och det var fett med nice. Jag har inte kört karriär på FIFA sen 10an eftersom jag alltid lirat online matcher. Men nu är jag inne på min första säsong med Arsenal. Alla säger att de saknar rutin i laget så jag har köpt Rolando från Porto, grym mittback säger jag bara! Ville stärka till mittfältet så jag köpte också Lass från Madrid samt rutinerade Seedorf från Milan. Juste, högerbacken Danny Simpson från Newcastle köpte jag och han har petat Sagna från startelvan hehe. Vill inte överdriva nu men ville ha tillbaka legendaren Henry före han blir för gammal så han har jag också i mitt lag. Det började riktigt bra och jag hade en andra plats i ligan. Sen tappa jag lite, mina nyckelspelare blev skadade. Men nu ska jag spela lite och förhoppningsvis vinna ligan, det är mitt mål. Shit vilken spelnörd jag låter som men vad ska man göra, det är FIFA vi snackar om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback