Shoo bloggen!

Shoo bloggen, skit dålig uppdatering i know och jag ber om ursäkt. Har haft så mycket annat för mig det är därför.
Men jag lovar att från och med nu köra på som vanligt, jag tänker spana in med sköna inlägg och bjuda på musik!
Just nu sitter jag faktiskt och lyssnar på en riktigt skön låt med Nelly och Kelly Rowland, Gone heter den.
 
Bilden är tagen igår precis före jag skulle äta middag, laddade upp den på instagram också. Nästan 200 likes.
Jag tror att jag skrev det för några dagar sen men jag skriver det igen... Big love till alla mina instagram följare.
Tunga är ni, mina följare på twitter också. Se till att följa mig överallt om du vill hålla dig uppdaterad till 100%.
 
twitter så twittrar jag typ om allt möjligt, mina dagar, kärlek, fotboll, motivation och inspiration you name it!
Det är flera stycken i Sverige som har börjat med twitter nu men vi ligger fortfarande efter i det här landet...
Vissa säger, men jag är ingen kändis vad ska jag göra med twitter då? Haha, det räcker fan kom igen.
Jag säger så här, om du har iPhone så skaffa twitter. Det är najsa grejer, jag hänger där mer än på fb.
Checkar in senare, peace!

Kommentarer
» firhya

vart har du köpt din keps?

2012-07-11 // 20:33:28
URL: http://itsdejavu.webblogg.se
» Anthon

Tjo Bryan, har du tjej nu? Såg några bilder på Instagram , go on!! :D

2012-07-11 // 20:40:41
» forat

Vem e tjejen hon va nice asså

2012-07-11 // 22:00:28
» Anonym

varför just iphone bahhahah

2012-07-14 // 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback