Night update

Ligger i sängen med mina beats och lyssnar på Cece's interlude av Drake. Har kollat på en skitrolig film med boysen, minns inte namnet på filmen såhär sent på natten men Chris Rock är med. Vi såg aldrig klart på den eftersom det blev galet sent och alla var trötta, imorgon tänker vi fortsätta där vi sluta. Har inte så mycket mer att uppdatera er om förutom att jag före det här inlägget skickade iväg ett sms till tjejen där jag skrev att vi får ge det en ny chans. Skulle kännas dumt att ge upp tiden vi spenderat med varandra och släppa det vi har på g. Hon ligger och sover men kommer att se smst när hon vaknar, på tal om sömn så behöver jag det nu. Kommer att decka vilken sek som helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback