Snabb uppdatering

Gissa vad, jag var fett trött när jag vaknade idag men blev pigg och glad när jag såg att så många beställt mina t-shirts. Vi snackar inte bara om läsare/följare/fans från Sverige, det ska skickas till Köpenhamn i Danmark och Texas i USA för att nämna två länder. Den kärleken jag har på min fan page med 17.000 fans världen över värmer verkligen. Men hur som helst, jag skrev att jag var trött när jag vaknade och det stämmer. I natt satt jag nästan uppe till morgonen för att se på fotbollsmatchen mellan MLS All Star Team mot Chelsea. Matchen började klockan tre på natten eftersom den spelades i USA. Men det var inga problem för mig, jag har ändå vänt på dygnet liksom. Så jag såg klart på hela matchen som slutade med en 3-2 seger till MLS All Stars. Twittrade lite under matchens gång och alla mina Amerikanska följare blev hypade. Vilket jag kan förstå eftersom de aldrig får chansen att läsa mina tweets live om ni förstår vad jag menar, vi har ju olika tidszoner... Nu ska jag fixa lite käk, är fett stolt över att jag lärt mig laga makaroner hehe. Checkar in senare, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback